شرمنده که با تاخیر برای شما می‌نویسم اطمینان دارم در این چند روز یکی دوبار به وبلاگ من سر زده اید و شاید با خودتان گفته اید که انگار دیگر نمی خواهد بنویسد. اما می بینید که اینطور نیست و من باز برای شما می‌نویسم .

اما دفعه پیش قول کدی را دادم که اگر اشتباه نکنم گفتم منوی بازشو البته نمی دانم اسم درستی بود یا نه. شاید کمی توضیح بدهم روشن‌تر شود. ببینید حتما در برخی سایت ها مشاهده کرده ید که یک سری لینک ها را در مجموعه هایی قرار داده اند مثلا شما با اشاره به یک گزینه، زیر مجموعه‌ی دیگری باز می‌شود که حاوی تعدادی لینک مربوط به هم است نمی دانم قالب قبلی وبلاگ من یادتان هست یا نه من از نوع دیگری از این منو استفاده کرده بودم که به خاطر عدم پشتیبانی برخی مرورگرها مثلFirefox و Netscape از بکار بردن آن منصرف شدم البته کد امروز تا حدودی مشکل کد وبلاگ من را ندارد و توسط Firefox به خوبی پشتیبانی می‌شود هر چند Netscape پشتیبانی مناسبی از آن نمی‌کند. یک نکته‌ی دیگر اینکه برای تنظیم فاصله منوهای باز شو از بالای صفحه کد

obj1.style.top=0+(a*24)-24;

را پیدا نمایید و عدد صفر را به عدد دلخواه خود تغییر دهید تا منوی شما تنظیم گردد. برای استفاده از کد زیر به ترتیب محتوای باکس اول را در قسمت HEAD  و کد باکس دوم را در قسمت BODY  کپی نمایید.

نظرات 1 + ارسال نظر
پارسا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:33 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام رمیلیای عزیز
امیدوارم خوب و خوش باشی...
ممنونم که به خلوتکده اومدی. راستش من کم و بیش پیشت اومدم ولی نظری نداشتم که بنویسم . حتی چند تا از بچه ها که سوال در مورد کدها داشتن ادرس وبلاگ زیبای شما را دادم.
میدونی من دیگه نمی تونم وبلاگم رو به روز کنم و دارم از تک تک بچه ها خذاحافظی می کنم. از اینکه مهربونیت رو از من دریغ نکردی به قول خودت یک دنیای و نصفی ممنونم.
برات ارزوی موفقیت دارم. ایشالا به همه ارزوهای زیباتون برسین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد