سلام به همه دوستان بسیار خوب و دوست داشتنی از اینکه گاه و بی‌گاه سری به وبلاگ من می زنید متشکر و ممنونم . خوشحالم می توانم برای شما مطلب بنویسم. امیدوارم مطالب این وبلاگ واقعا مفید بوده باشد و بتواند برخی نیاز های شما را برطرف بکند اما اگر اینگونه نیست مسلماً نظرات بسیار خوب و سازنده شما من را متوجه این مشکل خواهد کرد و آنوقت حتما من سعی خواهم کرد نواقص وبلاگم را که در واقع متعلق به همه شماست برطرف کنم. اطمینان داشته باشید نظرات شما برای من مهم خواهد بود پس نظرات خودتان را برایم بنویسید.

اما مطلب امروز... نمی دانم شاید به وبلاگ‌هایی بر‌خورده باشید که راست کلیک را برداشته‌اند و اصطلاحاً برای خود قانون کپی‌رایت قائل شده‌اند البته این هیچ اشکالی ندارد چون هرکس آنگونه که دوست دارد می‌تواند وبلاگ خود را اداره کند البته من قصد ندارم امروز این کد را برای شما معرفی کنم،  بین خودمان باشد نمی‌دانم چرا من زیاد از این کار خوشم نمی آید شاید به این خاطر که مسلماً اگر مطلبی را در وبلاگ خود منتشر می‌کنیم برای آن است که دیگران از آن اطلاع پیدا کنند و احتمالاً از آن استفاده کنند البته اگر شما دوست نداشته باشید کسی از مطالب وبلاگ شما کپی برداری کند من به آن ایراد نمی گیرم،فقط بدانید  بهتر است اگر امکانی را از کسی می گیرید لااقل یک امکان دیگر را به او بدهید برای این منظور شاید بهتر باشد یک منو برای کلیک سمت راست در نظر بگیرید که بینندگان وبلاگ شما را حداقل به وبلاگ های مشابه هدایت کند به هر حال سعی کنید دوستان خود را از دست ندهید . با این حساب  کدی که امروز برای شما معرفی می کنم ضمن اینکه امکاناتی که در راست کلیک می تواند در دسترس باشد را برمی‌دارد به جای آن امکان ایجاد یک منو برای لینک دادن به وبلاگ ها دیگر را فراهم می آورد. فکر نمی‌کنید اینگونه بهتر باشد مسلماً همینگونه فکر می‌کنید.

خیلی خوب اگر با نظر من موافق هستید ، محتوای باکس اول را در قسمت HEAD و محتوای باکس دوم را در قسمت BODY کپی کنید. موفق باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد