باور بفرمایید این چند روز را فقط درگیر ساختن این قالب بوده ام ، البته اگر بشود گفت قالب، هرچند زیاد به دل نشین نیست ولی خوب، فقط همین از دستم بر می آمد. البته امروز قصد ندارم که وقت گران‌بهای شما را با این مطالب پر کنم و مثلاً بگویم چقدر وقت گذاشته ام تا این صفحه را طراحی کنم . نه بلکه می‌خواهم چند خط برایتان بنویسم که از آن استفاده کنید مسلماً شما هم به عنوان یکی از خوانندگان مطالب من چنین نظری دارید و معتقدید باید کم گفت ولی گزیده گفت. پس خلاصه‌وار می‌خواهم چند خط دستور برایتان معرفی کنم که در ایجاد یک جلوه برای وبلاگ شما می تواند موثر باشد . شما با این چند خط دستور قادر خواهید بود با اشاره به یک عکس مورد نظر عکس جایگزینی را به نمایش درآورید و بعد از کنار رفتن نشانگر موس دوباره همان عکس قبلی را ببینید. شاید شما بخواهید به‌جای خواندن این سطرها هرچه سریع‌تر این دستور را در وبلاگ خودتان استفاده کنید و اثرش را ببینید به هر حال اختیار با شماست من شما را منتظر نمی گذارم هرچند که خیلی دوست دارم شما با نظرات خوب خودتان به من امید بدهید که همراه من خواهید بود مسلماً به زودی خواهید فهمید که "خانه دوست همین جاست"

نظرات 3 + ارسال نظر
ژوپیتر یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:48 ب.ظ http://galaxyweb.blogsky.com

سلام امیدوارم تو کارت موفق باشی به من هم سر بزن

مهدی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.ezhdeha.blogsky.com

فریبا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:30 ب.ظ

وبلاگ زیبایی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد