سلام دوستان خوب و صمیمی ، از اینکه یک فرصت دیگر برایم فراهم آمد تا بتوانم برای شما بنویسم خوشحال و مسرور هستم. هر چند این روزها کمی گرفتار می باشم ولی شما را فرا موش نکرده‌ام و مسلماً شما هم من را فراموش نخواهید کرد و گه گاه سری به من خواهید زد. من اطمینان دارم  من و شما دوستان خوبی برای هم خواهیم بود البته اگر شما بخواهید.

چند روز پیش به چند تن ازدوستانم ها قول دادم که یک قالب برایشان طراحی بکنم . می خواهم به این دوستان بگویم به قولی که داده ام به زودی عمل خواهم کرد و کد مربوط به قالب وبلاگ را در اینجا خواهم گذاشت فقط باید به من کمی فرصت دهید.

برخی دوستان برایم میل زده و اظهار لطف کرده بودند که از تک تک آنها تشکر می کنم  مسلماً نظرات این دوستان را در نوشتن وبلاگ مورد توجه قرار خواهم داد. برخی دوستان هم خواستار تماس تلفنی با من  شده بودند که خدمت این دوستان باید بگویم در حال حاضر امکان تماس تلفنی با من ممکن  نیست اما در صورت  تمایل می توانید به آدرس :http://messenger.l4i.com/ مراجعه و از طریق آیدی remilia  به صورت زنده با من گفتگو کنید.

و اینکه امروز هم دیدار ما بی ثمر نباشد یک کد برای شما معرفی خواهم کرد که این توانایی را به شما خواهد داد تا بتوانید چندین پیام را به صورت مکرر به نمایش بگذارید پیام شما به حالت فید ظاهر می شود و سپس ناپدید شده و پیام بعدی به همان حالت اول ظاهر می شود . این کد برای دادن توضیحاتی در زمینه وبلاگ خودتان بسیار مناسب بوده و قابلیت اضافه کردن پیام های بیشتر نیز برایش امکان پذیر است . توجه داشته باشید این کد فقط برای مرورگر IE  مناسب است و سایر مرورگرها از این کد پشتیبانی نمی کنند. در صورت استفاده از این کد باکس اول را در Head و باکس دوم را در قسمت Body کپی کنید. تا فرصتی بعد خدا نگهدار.

نظرات 2 + ارسال نظر
امید شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ق.ظ

با سلام خدمت شما
هنوز همه جای وبلاگو ندیدم ولی چیز جالبیه بزودی نظرات بیشتری میدهم
خداحافظ
یا علی (ایلیا)
امید-ساری

setare سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:08 ب.ظ http://kolbe-roya.blogsky.com

سلام عشقولکم .مرسی که ایمیل زدی . خیلی وبلاگه توپی داری بازم می یام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد