دوستان خوبم باز خوشحالم  می‌توانم بار‌دیگر برای شما بنویسم و خوشحالم که شما به وبلاگ من سر می زنید هر چند که این گلایه را دارم که نظر نمی دهید من صرفاً برای کدهایی که برای شما معرفی می کنم از شما نظر نمی خواهم شاید کدهای مشابه فراوانی را در وبلاگ ها و سایت های دیگر مشاهده کنید که خیلی بهتر و حرفه ای تر از این ها باشد و بیشتر به درد شما بخورند  در واقع کدها و مطالبی که در اینجا می آورم بهانه ای است برای اینکه با شما عزیزان ارتباط داشته باشم. از شما بدانم از دیدگاه‌های خودتان برایم بگویید من هم نظراتم را بگویم چون دوست دارم اینجا را پاتوقی برای دوستان قرار بدهم  به هر حال ...

اما کد امروز باز سرکارش با هفته‌ها و روز‌هاست انگار این روزها و هفته ها  تمامی نخواهند داشت و پایانی هم برایشان قابل تصور نباشد. هر روز جلوه و تصویری را در ذهن ما به نمایش می‌گدارد تصویری که در ترسیم کردنش خود ما هم در آن نقش داشته‌ایم و آن را آنگونه که خواسته‌ایم ماندگارش ساخته‌ایم هر روزی که می گذرد فرصت دیگری نیز از دست می‌رود بی‌آنکه حتی گاهی متوجه شویم  گاهی فکر می‌کنیم برنده‌ایم اما بزرگترین بازنده‌ایم   انتظار زیادی از زندگی باعث بسیاری از اشتباهات ماست که شاید هرگز فرصت جبرانش را نداشته باشیم  وشاید اگر هم بخواهیم دیگر نتوانیم .

... نه فراموش نکرده ام که می خواهم یک کد برایتان معرفی بکنم که به شما این توانایی را بدهد که برای هر روز هفته یک عکس و یک مطلب را به نمایش بگذارد این کد را در قسمت BODY در هر قسمت که دوست دارید کپی کنید:

 

نظرات 2 + ارسال نظر
قلندر سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:27 ق.ظ http://atb.blogsky.com

سلام دوست عزیز.

وبلاگ بسیار مفیدی داری.

اگه من زودتر با این وبلاگ آشنا میشدم هر روز نظر میدادم.

راستی میشه اون کد دفعات بازدید شما

هم بذاری.

اگر خواستی تبادل لینک کنیم به من بگو.

قربانت قلندر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد