این کد  را به درخواست دوست عزیزی که خودشان را قلندر معرفی کرده بودند می گذارم امیدوارم که  راضی شده باشند و باز هم به ما سری بزنند

واقعاً چه احساسی به شما دست می دهد وقتی آشنایی را می‌بینید فکر می کنید دیگران از دیدن شما چقدر مسرور می شوند مسلماً از دیدن یک دوست ویا یک آشنا احساس خوبی خواهید داشت احساس صمیمیت، احساس پذیرفته شدن و محبوب بودن . واقعاً محبوب بودن در نظر دیگران و باز کردن راه در میان مردم حتی با کسانی که به لحاظ فکری با شما تفاوت دارند هنر خاص خود را دارد شاید اگر حس عزت و احترام کسی را جریحه دار نکنید و به عقاید وی احترام بگذارید تا حدودی به این هدف برسید نمی دانم به هر حال شما ممکن است شیوه‌های خاص خود را داشته باشید که شاید بخواهید برایم بنویسید . کد امروز هم تا حدودی به آشنایی و به خاطر آوردن دوستان و آشنایان مربوط می‌شود به معنی که به بازدید کنندگان وبلاگ شما این امکان را فراهم می آورد که ضمن ثبت نام در وبلاگ شما هم از پیام خوش آمد گویی شما بهره مند شوند و هم بدانند چندمین بازدیدشان هست به هرحال مراحل را به این ترتیب پیگیر باشید.

کدهای زیر را به ترتیب در قسمت BODY در هر جا که مناسب می‌دانید کپی کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
عرفان شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:27 ق.ظ http://zibaymanabji@yahoo

من همانم که هستم

عرفان شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ق.ظ http://zibaymanabji@yahoo

من همانم که هستم

سارا دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:47 ق.ظ http://sarah

سبام رمیلیا جان. ممنون از ایمیلت... و بیشتر از اون ممنون از وبلاگت... آدم می آد اینجا شرمنده می شه! من به دلایل تکنیکی، خوب می دونم که آدم باید خیلی بارش باشه تا بتونه چنین قالبی درست کنه و چنین کد های خوبی بنویسه... خدا سایه ات رو از سر ما بی سوادا کم نکنه :)
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد